NÁJDITE SVOJ NOVÝ DOMOV – bezpečne, výhodne a včas
Predaj a kúpa nehnuteľností nie je bežná záležitosť. Do bývania, rekreačnej nehnuteľnosti či komerčného priestoru pre podnikanie, investujeme nemalé finančné prostriedky. Mnohokrát celoživotné úspory. Každý z nás sa snaží vybrať pre svojich blízkych to najlepšie. Je preto namieste venovať obchodu s nehnuteľnosťou maximálnu pozornosť.
Väčšina ľudí predáva, kupuje či prenajíma nehnuteľnosti priemerne 2-3 krát za svoj život. Realitní makléri priemerne 1 krát za mesiac a realitné kancelárie niekoľko desiatok krát do roka. Je preto vysoko pravdepodobné, že obchod s Vašou nehnuteľnosťou zrealizujete bezpečnejšie, rýchlejšie a za lepšiu cenu s odborníkmi.
Realitná kancelária TyTee REALITY si zakladá na profesionalite svojich služieb, lojalite, a korektných vzťahoch. Spolupracuje len s overenými a odborne zdatnými partnermi. Zmluvnú dokumentáciu vyhotovujeme na mieru partnerskou advokátskou kanceláriou a samozrejme je v cene našich služieb. Naši makléri sú kvalifikovane vyškolení a pravidelne sa zúčastňujú odborných kurzov a seminárov, organizovaných NARKS a Realitnou úniou SR.
S cieľom zabezpečiť najvyššiu kvalitu služieb klientom naša kancelária vždy preferuje exkluzívnu spoluprácu pri realitnom obchode. To nám vytvára širší rámec možností pre našu prácu. Zahŕňa kvalitnejšiu prípravu nehnuteľnosti na predaj, rozsiahlejší marketing aj samotnú stratégiu predaja. Exkluzívna spolupráca zabezpečí úspešnosť predaja či kúpy nehnuteľnosti v najkratšom čase.
Presvedčte sa o tom a žiadajte naše služby.
PREDAJ A PRENÁJOM NEHNUTEĽNOSTI
- osobné poradenstvo,
- foto, video, 3D scan,
- vytvorenie pôdorysu,
- vlastný web,
- homestaging,
- prezentácia na realitných portáloch,
- realizácia obhliadok,
- zabezpečenie hypotéky na mieru,
- príprava kompletnej zmluvnej dokumentácie,
- komunikácia s katastrom,
- daňové poradenstvo.
KÚPA A NÁJOM NEHNUTEĽNOSTI
- osobné poradenstvo,
- prieskum trhu s cieľom vybrať vhodnú nehnuteľnosť,
- zasielanie ponúk podľa špecifikácia klienta,
- realizácia obhliadok nehnuteľností,
- zastupovanie klienta pri rokovaní,
- príprava kompletnej zmluvnej dokumentácie.
AKO BUDE VYZERAŤ PREDAJ VAŠEJ NEHNUTEĽNOSTI?
Úvodné stretnutie. Predostriete nám Vaše priority predaja (cena, rýchlosť predaja,..), poskytnete informácie právneho, technického charakteru a potrebnú dokumentáciu k nehnuteľnosti. My Vás detailne oboznámime s našimi službami a stratégiou predaja. V závere si zosumarizujeme podklady, nevyhnutné pre predaj. Analýza predajnej ceny a príprava marketing. Na základe informácií zo stretnutia, ponukových cien podobných nehnuteľnosti v okolí, realizovaných predajných cien, vypracujeme analýzu predajnej ceny. V súlade s ňou, typom vašej nehnuteľnosti a s ohľadom na potenciálneho kupujúceho navrhneme marketing, ktorý povedie k úspešnému a včasnému predaju.
Predstavenie predajnej ceny a marketingu. Na ďalšom stretnutí Vám detailne predstavíme analýzu predajnej ceny, strategický marketingový plán a náš provízny systém. V prípade, že dospejeme k dohode, podpíšeme sprostredkovateľskú zmluvu a začneme pracovať. Ak nám budete dôverovať, môžete nám odovzdať kľúč od nehnuteľnosti, aby sme Vás nezaťažovali pri jej príprave na dokumentáciu a taktiež pri obhliadkach.
Príprava nehnuteľnosti na predaj a jeho dokumentácia. Pred tým, ako vašu nehnuteľnosť nafotíme, natočíme, naskenujeme, musíme si ju na to pripraviť. Hovoríme tomu home staging, čo je vlastne dizajnová, estetická príprava nehnuteľnosti na dokumentáciu. Ak to bude potrebné nejaký nábytok vypraceme von, alebo naopak prinesieme iný. A taktiež bytové doplnky. Urobíme váš dom, či byt väčším, čistejším, krajším, útulnejším, jednoducho takým, že si ho ľudia budú chcieť kúpiť. Vďaka tomu môžeme predať nehnuteľnosť až o 6 % drahšie. Okrem toho nám zvýši počet záujemcov a urýchli predaj.
Spustenie marketingu predaja. Výsledkom predošlej našej činnosti budú: Profesionálne fotky ‑ záujemca si vašu nehnuteľnosť zamiluje. Profesionálne video - záujemcovia o kúpu si všimnú vašu nehnuteľnosť skôr ako nehnuteľnosť podobnú. K tomu slúži aj krátka upútavka - video, ktoré si ľudia pozrú radšej ako inzerát, kde sú len fotky. Ľudia milujú videá a tie pritiahnu viac záujemcov. Pôdorysy - pre kupujúceho dotvárajú predstavu o priestore. 3D scan - jedinečný spôsob ako prezentovať nehnuteľnosť. Vďaka tejto technike si nehnuteľnosť viete pozrieť v akomkoľvek čase a z akéhokoľvek miesta s pocitom, akoby ste sa po nej prechádzali osobne. Týmto spôsobom sa šetrí Váš čas a náklady. Fyzickú obhliadku nehnuteľnosti vykoná len ten záujemca, ktorý má reálny záujem. Ukážka 3D Scan Web stránka nehnuteľnosti - vytvoríme pre Vašu nehnuteľnosť aj vlastnú web stránku, čo pozdvihne úroveň celkového štýlu predaja. V dnešnej dobe nestačí inzerovať len na serveroch. Vlastná doména pomôže zvýšiť hodnotu Vašej nehnuteľnosti. Vyššie uvedené veci použijeme v ON-LINE marketingu. Vašu nehnuteľnosť zverejníme na najsledovanejších realitné portáloch Nehnuteľnosti, Topreality, Reality, Bazoš. Zároveň pripravíme platenú reklamu na sociálnych sieťach. Tie hýbu svetom a rovnako hýbu aj predajom nehnuteľnosti. Vytvoríme vám platenú propagáciu na Facebooku a zacielime ju na správnu cieľovú skupinu. Nehnuteľnosť vieme spropagovať aj na ďalších sieťach: napr. Instagram, či Linkedin. Všetko sa odvíja od exkluzivity spolupráce.
Obhliadky, obhliadky, obhliadky. Na základe reakcií na marketing vykonáme obhliadky s vyselektovanými záujemcami o nehnuteľnosť. Nesmie sa stať, že záujemca na nej oznámi, že mu vadí absencia balkóna, či umiestnenie bytu na prízemí. Naša inzercia mu podá jasné informácie.
Vyjednávanie o cene. Našli sme vážneho záujemcu o kúpu a ideme vyjednávať o cene. Aj toto je jeden z dôvodov, prečo si objednávate makléra. Majitelia skôr podľahnú pri výhradách k nehnuteľnosti a zľavujú na cene, čím sa pripravujú o peniaze. Nechajte rokovať nás, sme na to pripravení. Vy nás platíte, my vám ušetríme peniaze.
Podpis rezervačnej zmluvy. Predtým ako podpíšeme rezervačnú zmluvu, preveríme si solventnosť kupujúcej strany. Zistíme spôsoby financovania, prípadne pomôžeme vybaviť výhodnú hypotéku. Obdobie od podpisu rezervačnej zmluvy do podpisu kúpnej zmluvy trvá približne 45 dní (schválenie úveru, podpis hypotekárnej zmluvy, zmluvy o zriadení záložného práva, zmluva o vinkulácii finančných prostriedkov, alebo notárska úschova, prípadne ďalšie dokumenty).
Podpis kúpnej zmluvy. Po vybavení a podpise predošlej dokumentácie pristúpime k podpisu kúpnej zmluvy. Tento akt vykonáme u nášho zmluvného advokáta, ktorý Vás detailne oboznámi so zmluvou. Následne sa postaráme o zápis na kataster.
Odovzdanie nehnuteľnosti. Po povolení vkladu katastrom zorganizujeme spoločné odovzdanie nehnuteľnosti. K tomu pripravíme potrebnú dokumentáciu. A nezabudneme Vám ešte pomôcť s prepisom médií (voda, plyn, elektrina, komunálny odpad) a oboznámiť Vás s daňovou povinnosťou.
Na záver môžeme urobiť spoločnú oslavu.